25/6-09

heej
igår åkte vi till muskö för att gratta rickys lilla syster Lina som fyllde 8 år..
vi fika och så.. MEN.. jag va ute och rökte och ricky va inne med lucas..så sa jag till ricky - kolla lucas nu så han inte ramlar ner för trappan eller nått.. ricky sa - haha är du nojig??
JAAA- svara jag då..
jag hinner röka halva ciggen så hör jag ricky skriker och sen PAAANG.. ner för trappan =O
jag slänger ciggen och springer ner.. och blir hysterisk mot ricky o tar lucas.. jag gråter och tröstar min bebis..
det fick inte hända.. jag va så rädd och förbannad.. men det gick bra i alla fall lucas vart mest bara rädd..

idag har vi badat i poolen här på balkongen.. tänkte lägga upp lite bilder =) vi har haft så mysigt..

jag o lucas på muskö

 på muskö


lucas och jag i poolen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0