22/6-09

nu har det snart gått 20 år sedan jag såg dej för första gången gumman..
jag visste ända sen du föddes att vi skulle stå varandra så nära..och att vi i framtiden kommer att ha så otroligt roligt..
men vi har samtidigt varit med om sjukt jobbiga saker men ändå klarat oss igenom det tillsammans.
vi två tillsammans är starkare än stålmannen  =))

vad folk än säger så är vi speciella., det var för din skull jag var stark.. och tack vare dej så lever jag idag.. du fick mig att kämpa.. all din kärlek du gav mig.. har gjort mig till den jag är
du är min levande ängel <3
                                  syster                                              jag





Kommentarer
Postat av: syster

Gullunge <3 du & jag mot världen syster <3 älskar dig !! // lillsyrran

2009-06-22 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0