13/6-09

god morgon säger väl jag då da =)
vaknade för en stund sen.. är hemma hos pappa..
kom hit igår.. det är bara jag och kevin här hemma. dom andra åkte till hallsberg igår..
hann inte träffa ricky nånting igår.. han drog till stan 06.00 och jag drog hemifrån vid 18 tiden.. och han kom hem vid 22.00.. och idag när jag kommer hem så ska han in till stan igen.. så vem vet när vi träffas igen..
händer ikväll då?? hmmm
man vet aldrig vad livet har att erbjuda.. =)

men de e rätt mycke som kommer hända i sommar...
gotland, kryssningar, skara sommarland. visingsö. eskilstuna.. <3

skriver mer när jag kommer hem tänkte lägga upp lite bilder från när mickis o jimmy va i turkiet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0