12/6-09

sjoohoo..
igår kväll va danne o ricky o jag o lucas ute och sparkade boll och lekte lite..
så trevligt så =))
sen åkte jag o danne och handla lite på kvantum innan de stängde..
danne e verkligen en underbar gudfar till lucas =) man ser verkligen hur mycke dom gillar varann.. <3
jag va hos pappa igår oxå.. käka middag där och så.. sen kom sussie och hämta mig...

ricky drog 6 i morse och kommer hem ikväll. =)
får se vad jag och lilleman hittar på.. just nu är det skitväder.. men inne stan va det jätte fint =/
det gör inget om solen kommer hit oxå..

saknar mitt fina hår =/




min älskade syster.. vi två mot världen.. <3 siz


jag o min lilla älskling


underbara människor.. ( elin jag danne)


oss

Kommentarer
Postat av: Maria

hejsan. har läst din blogg ett tag nu.. och jag gillar den jätte mycket :) läste även mickis blogg förut (din syster) men jag blev lite besviken när det vart lösenords skyddat :( kan jag på något sätt få tag på det?

Ha en bra dag, och ta hand om familjen :)

2009-06-12 @ 15:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0