10/6-09

bajs väder..
men aja... vi har i alla fall varit ute en stund idag..
rickys små syskon va här idag oxå och hälsade på..
vid 4 tiden tog vi bilen till hanige..jag danne ricky.. danne köpte ett Xbox360..
jävla spelnördar.. de e inte så svårt att gissa vad dom håller på med nu =P

vet inte har bara inte haft lust att skriva blogg dom här dagarna..
antingen är det för att det inte händer så jävla mycke eller så e de för att jag tänker för mycke och sen inte orkar..
om jag skulle skriva allt jag tänker i den här bloggen skulle den snabbt försvinna.. =/
eller rättare sagt jag skulle gå under jorden..
det är en person jag skulle vilja prata med som jag INTE känner. men hon skulle INTE vilja prata med mig så jag låter de vara..
det är bättre att le och se glad ut så folk tror att Allt är bra..=)


                                                          en jävligt skön låt
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Hm, jobbigt å tänka för mycke, men hur kommer de sig att du vill prata med nån du inte känner? Alltså, de bästa stödet å tryggheten kommer iaf för mig oftast från personer som känner mig bra. Tänk glada tankar om du nu måste tänka så mycke. Kämpa på.

2009-06-11 @ 16:23:41
Postat av: Anonym

Är du helt säker på att hon inte vill prata med dig? Det tror jag. ;) Våga och vinn!

2009-06-22 @ 18:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0