8/7-09

de här kan sluta precis hur som helst..
4 dagar utan tabletter. = kallsvettas, hjärtklappning, andnöd, illamående, tickande bomb (utbrott)
vill inte må så här. gör vad dom helst för att bli av med smärtan..psykist och fysiskt.

fick en bok av min läkare - var positiv.. HAHAHAH kan jag de????

det som står lite i boken

Framtidstro ger livsglädje!

Ur ingenting är allting möjligt!

Det gäller att vara tacksam över det vi har och inte otacksam över det vi saknar!

Vi måste tillåta oss att misslyckas mer än en gång, det ger oss förutsättningar att lyckas!

Leta inte efter fel, leta efter förtjänster!

Le åt dina svagheter!

Det finns alltid utvägar när vi gått vilse!

Gjort är gjort, framtiden börjar här och nu, det är bara att gå vidare!

Var vän med dig själv, som du måste umgås med varje dag!

Oavsätt vad som händer idag, väntar en orörd dag imorgon!

Om du tror att du kan så kan du, om du tror att du inte kan får du rätt!



Vi har bråkat mycket nu i flera år du och jag, jag vet med säkerhet att det sitter kvar sen barn, För jag känner mig så sviken så bortglömt och hatad av dig,

acceptera att så kommer det alltid vara, Det finns så många saker som du sårat mig med, Speciellt dom gånger du inte fanns när jag led,
Jag grät ögonen ur mig men ingen fanns bredvid,

Att vi inte håller sams sårar mig mer än nått annat, För jag vill ha dig här fan jag saknar en mamma, Vi har sårat, vi har tjafsat vi har klandrat varandra,
jag önskar att vi kunnat haft det som alla andra, Men det förflutna kommer endå aldrig gå att ändra på, För varje gång jag tänker på det faller jag ut i gråt,

Funderar på hur situationen kunde gå så snett, Och att gå vidare nu efteråt var inte lätt,
vi kommer aldrig nå det andra människor kallar relation,

jag vill tro att du innerst inne faktiskt älskar mig, mamma


Kommentarer
Postat av: Martina

Känns ju inte riktigt rätt att du ska gå å må sådär dåligt, är de liksom meningen att du ska läka själv? Att du ska klara dig själv? Märkligt...

2009-07-08 @ 02:48:09
Postat av: fasterelin

alla förtjänar fax en ny chans!

2009-07-08 @ 13:14:12
Postat av: Sarah

Jag som sagt klarar mig fan inte utan medicinen. Hoppas du gör det :/.

Det krävs en massa jobb och du bör nog egentligen gå KBT samtidigt. Tänker på dig Tessan! Hör av dig snart.

Puss

2009-07-08 @ 21:48:55
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker också att KBT är ett jättebra alternativ. Medicin ger ett "falskt" välmående. Däremot är de bra att använda under en period, då man påbörjar terapibehandling. Håll ut tjejen!Och kräv alternativ hjälp. Vet att du har en enorm "ryggsäck" som du bär på. Trist! Jag håller tummarna för att du en dag ska må bättre och förstå att det inte är ditt fel att det blev som det blev.

Man måste helt enkelt acceptera att människor är olika och beter sig därefter.Kram!

2009-07-10 @ 16:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0