6/7-09

har gett faan i tabletterna nu i några dagar.. skiter i dom nu.
hjälper ju inte ett piss ändå.
och jag vill inte höja dosen heller..
återstår och ser hur livet blir nu..

drog iväg med elin till kullsta cafe idag och fika lite.
sen gick vi hem till oss och fick städnoja.. ricky o lucas gick ut en stund.
efter de kolla vi på filmen  ( push ) as bra ..
sen nu har jag o elin precis kollat på inspelningen från julafton och nyår från 2000 HAHAHAHAH vi dog av garv.
hur faan kunde man se ut =O
elin firade nyår med oss då oxå =)

de va på den tiden livet va som roligast.. längtar tillbaka som bara deeeen.. allt gjorde man då. allt hände. allt som man inte fick..
satt även och tittade på gammla kort... =)

tänkte lägga upp men har suddat ut chippe.. man har ju en jäkla massa kort .. men shit vad minnen. 5 år är lång tid när man va så unga som vi va..

hahah kortet är taget år 1999



kortet är taget år 2000





hahah vad faan hade jag för kläder liksom.
kortet är taget år 2001




Kommentarer
Postat av: Mckis

2009-07-06 @ 22:49:39
Postat av: Mickis

Ja jävlar du var tiden går fort.. Det där känns som inte allt för länge sen! underbar tid det var.. Haha men fan vilken jävla klädstil o shit man hade då. hahahahaha.. jag själv såg inte mycket bättre ut. Men nu e vi snyggisar och nu nya tider med massa möjligheter ;)



Love you siz! <3

2009-07-06 @ 22:53:12
Postat av: Anonym

Bra beslut att sluta med medicinen! Tror inte de är en långsiktig lösning. Ta tag i livet och lev istället! Du är en stark tjej med mycket go. Bara du själv kan göra det bra. Jag tror på dig! Livet är både bra och dåligt för alla. Tänk positivt så BLIR livet positivt. ;)

2009-07-07 @ 10:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0