28/7-09

har inte haft någon lust att skriva blogg på några dagar..
har mest gosat med min son.. umgåtts med familjen..
jag och lucas va hos hans moffa idag =) hälsa på lite..
sen har det varit huset fullt här hela dagen.. tingvall pelle elin har varit här..
lucas vart rädd idag när jag och ricky börja larva oss här hemma..
jag hällde en kastrull med vatten över ricky.. och då tog ricky tag i mig och kasta in mig i duschen och spruta kallt vatten över mig..=) elin satt och skratta och tyckte de va skit kul.. tingvall med..att bli inkastad i duschen va faan inte kul..
sitter oxå och väntar på bilder från bobban som han ska skicka från i lördags på Telegrafen..
lägger upp dom när jag fått dom..
och lucas har börjat sova på det mest konstigaste sättet..
ibland ligger han under själva sängmadrassen.. sen brukar han ligga med kudden över huvudet..=)
mammas älskling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0