24/7-09 uppdate..

måste skriva ett inlägg till natta
jag blev så rörd av hennes sms som jag nyss fick..
har pratat med henne i telefon nu på kvällen om allt som händer i ens liv..

visst vi pratar inte varje dag.. men vi står varann så nära och känt varann i några år nu.. hon känner mig in och utan till..
hon har varit med i alla år när de gäller allt.. hon va även en av dom som ringde min näst först på BB..
och betyder så otroligt mycke för mig.. hennes stöd får mig att känna mig speciell..
och speciellt det hon säger till mig.. du är fan i mej en äkta vän..
med dej kan jag skratta och gråta och prata med om allt..
kommer alltid att vara din vän <3 Älskar dej



min älskade vän




Kommentarer
Postat av: natalie

älskar dig såååå mycket gumman . du är verkligen bbääääst :D

2009-07-25 @ 01:27:14
URL: http://degonatta
Postat av: Sarah

naw :)

2009-07-25 @ 19:12:28
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0