20/6-09

nu en gång för alla:

Jag är tacksam över att folk vet vad jag pratar om. och att dom vet att det jag säger är sant.
eftersom att jag inte skulle riskera min familj för en lögn..det är inte jag som dumförklarar mig eftersom att många fler vet saningen lika bra som jag. eftersom att flera har varit inblandade för att vi skulle kunna komma med bortförklaringar när vi träffades.
jag hittar inte på något som jag får skit för.
jag har till och med kvar dom senaste smsen som jag gärna vill visa eftersom att du är den ända som inte tror mig..
visst jag kanske är tjock men din pojkvän drar sig tydligen till de eftersom att han inte nöjer sig med det han har.
jävligt konstigt att jag vet att han har "jobbat över" en hel del den senaste tiden och att du har frågesatt honom några gånger om mina inlägg..

om det här nu skulle vara nödvändigt så har ju han oxå berättat om att han vart lurad på 1500:- för nån radiostyrd båt på blocket som C betalade i förväg.. så han åkte till den här personen men fick inte tag på han eftersom att personen hade flyttat.. så Chippes pappa började lägga sig i...osv osv..

det här är inget bråk utan 110% sanning.
det finns många bevis gumman.. men du vill bara inte se dom.

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha, jag vill läsa ju :P!

Puss

2009-07-21 @ 21:41:17
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0