12/7-09

Tydligen så får man inte skriva vad man vill i sin egen blogg.
varför läser du min blogg om du tar åt dej så jävla mycke.. sjuka människor de finns.
men men
jag har haft en sjukt rolig helg om man nu får skriva de ;)
jag har gosat med min son och busat hela dagarna..
den 18:e blir de ju draaaaaag.. försöker få ner syrran oxå.. så de blir mer livat =) hon e en riktig jävel på fyllan men rolig att festa med.. =))

lägga upp lite bilder..

mammas allt


satt och fikade på våran framsida




tar ett kvälls bad innan läggdags för lilleman. nikita ville oxå vara med =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

fin han är tessan! långhårig börjar han bli också :D kram på er! /Carro o Leo

2009-07-18 @ 11:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0