6/2-09

hallå.

tog lite sovmorgon i morse. ricky och lucas gick upp vid halv 8.
ricky försökte väcka mig hela tiden. men jag vart skit grinig och bara vände på mig =/
gick i alla fall upp vid 10 tiden.
sen så gjorde jag mig iordning och gick ner på stan och gjorde lite ärenden. hämtade delvis ut mina setralin..
va på apoteket i går då kostade dom 550:- och idag fick jag betala 50:- för 100 tabletter. så det va ju värt att vänta 1 dag så fick dom 500:- billigare. fråga mig inte varför det är sån pris skillnad. men de e ju olika märken.
känner att min panikånget stiger i vissa dagar. så nu är det jätte viktigt att jag tar dom varje dag. har slarvat en hel del.
har tagit 2 tabletter på 1 vecka =/ till slut började jag känna mig yr och trött. ska ju ta 1 varje dag.
tror oxå att min depretion kommer delvis för att jag inte tar dom.. sen är det så mycke som händer runt mig hela tiden.

tror att jag måste börja träffa min läkare igen. har inte träffat han nu sen september. innan det så träffades vi 1-2 gånger i veckan. fick aldrig en ny tid efter att jag ringde och avbokade den dagen jag skulle varit där.
det är fortfarande väldigt mycke saker som jag måste reda ut med mig själv.
hur jobbigt det än är så måste man ta tag i det.

på torsdag kommer sandra och hennes lilla familj hit. LÄNGTAR såå. =)

och nu ska jag göra ordning min mat.
fiskgratäng med potatis =) mumms

"jag tycker det är jätte roligt att sitta på pappas axlar"


Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

Ååh gumman faaan att jag inte bor närmare vill så gärna finnas där för dig när du mår sådär =(

Men snart ses vi och jag längtar såååå fruktansvärt mycket fyfan vad det ska bli kul.. första gången vi kommer upp men definitivt (STAVNING?? haha) inte den sista!!! haha* Ni MÅSTE också komma ner till Göteborg sen ;)

Kram på de gumman så ses vi snart snart =D

2009-02-06 @ 22:48:39
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad int du har gjort i bloggen gumms!!!!

2009-02-08 @ 13:40:27
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0