4/2-09

hallå blogg världen.
vaknade hela familjen vid 08:30 gick upp och åt frulle. lucas fick gröt idag.
sen kom elin hit och efter en stund drog vi ner på stan. tog bussen därifrån till gymnasiet. hoppade av där för att gå vidare till våran hyresvärd. skrev nämligen på kontraktet idag.. =)
sen drog vi och möte sarah och vi gick vidare till kvantum. köpte lunch. sen gick hem till oss.
kollade på emil lönneberga. åt kladdkaka. och myste i soffan. jag sarah lucas. och hundarna =)
blir och lägga sig tidigt idag.. för jag vet en som kommer vakna TIDIGT i morron bitti.
våran älskade son.
så jag gör mig bara kort idag.
ska gå och fortsätta och kolla på top model.
bye

så här ser våran son ut när han äter =)


ny vaken lucas, och jag gosar i soffan


Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

hahaha vad sööt han är när han äter =D

2009-02-05 @ 12:37:07
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0