28/2-09

vilket väder vi har =)
bara för de röker man extra mycke för att det är så skönt ute och sitta på balkongen och bara ta en cigg.
jag är fortfarande förskyld och hostig men men det går väl över det med nångon.
har precis lagat mat. pasta och köttfärsås. =)
känner mest bara för att ta det lungt idag. så man blir frisk nångång.
jag vakna i morse av att ricky spelade musik och städade =O lucas satt på golvet och kröp efter pappa när han dammsög
och åt sina rån =)
lucas har precis fått biffstroganoff och vi ska ta och käka nu. skriver mer sen
bye

min snygging <3


min älskling sitter under köksbordet o leker


jag står och gör köffärsås

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint väder ni verkar ha, man blir lite avis, faktiskt. Nog för att solen skiner här åxå, men de är ju inte samma sak. :)

2009-02-28 @ 16:52:29
Postat av: Monica

Vad mysigt det ser ut, eran balkong var verkligen fin. Och vilken utsikt det var. Hur mysigt som helst ju. JÄTTEKRAM till lillpyret, saknar han.



Kramis

2009-02-28 @ 18:16:32
Postat av: Mamma Sandra

saknar :( <33

2009-03-01 @ 16:52:53
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad myysugt! har ricky klippt sig :O?

2009-03-02 @ 14:11:55
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0