26/2-09

hej hej gott folk.
idag har det varit en underbar dag.
fick nämligen träffa min älskade monica =)
dom hoppade av vid nynäsgård kvart i tolv
så jag mötte dom där monica loke (hunden) och felix (sonen)
gick till fotbollsplan så vi kunde släppa hundarna så dom fick springa av sig
sen gick vi hem till oss och fika och kollade på lite kort från spanien
sen så åkte jag och ricky med magnus och storhandla och monica erbjöd sig att passa lucas så länge =)
på 1 timme ringde jag henne 4 gånger =) hihi
inte så att jag inte litade på att hon kunde ta hand om lucas utan ville bara veta hur det gick =)
det hade gått så bra. hon gav lucas välling och när vi kom hem så låg han och sov i hennes famn här i soffan =)
dom va här i 4 timmar. tiden gick så fort. men vi ska försöka ses lite oftare nu när hon inte jobbar lika mycke.
hon hade köpt lite saker till lucas oxå. sååå gulligt =)

lucas


monica =)


felix o lucas

Kommentarer
Postat av: Monica

ÅÅÅÅhhhh tack för senast!!! Gumman vad fint ni har där i nya lägenheten, vi tyckte det var en supermysig dag. Felix sa när vi var på tåget "jag saknar dom nästan redan" haha ja och min gudson är en del av mitt hjärta. Det var en stark känsla att sjunka ner i soffan och hålla han och klappa på han så han somnade. Nä nu måste tant Monica skärpa sig och boka in fler dejter med er.



Massor av kramar Monica, Felix och grishunden :)

2009-02-27 @ 23:15:39
Postat av: Sarah

fin mysdress lucas har ;)

2009-03-02 @ 14:15:22
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0