25/2-09

hej hej kära läsare

vaknade i natt av att lucas va jätte gnällig =O
när vi tog upp han va han skållhet tog tempen på han. 40.2 =/
gav han vatten och en alvedon och så bäddade vi ner honom hos oss. han vaknade lite till och från o va lite ledsen.
men nu är han mycke bätte. just nu står han över vardagsrummsbordet och leker med sina nappar =)
mammas gosekille.
varför blir han sjuk så ofta?? =(
i alla fall. jag åkte till mickis vid halv 2 käka chips och spelade kort =)
hahah de e våran vardag =P me like .
tog bussen hem sen vid 17:05 tiden.
började städa nästan direkt får ju fin besök i morron. monica kommer förbi =) yiippii
så tänkte skriva lite blogg nu i pausen.. tvättar gör jag oxå.
vill så himla mycke åka till ikea hittade en ny matta lite nya möbler. =)
min psykolog ringde idag. ska dit på tisdag. känns skönt. har inte varit där nu på 5 månader eller nått.
känner verkligen att jag behöver.för han har hjälp mig så mycke hittils.
måste verkligen nu oxå göra något åt mitt köpberoende =(
illa illa.
sen igår kom en kille från trygghansa hit för vi har täcknat hemförsäkring o så där.
ville ha en försäkring på mig oxå. men HALLÅ. dom visste inte om jag fick de =O WHAT tänkte jag.
varför? för när jag fyllde i hälsoblanketten så va den för full för att kanske kunna bli godkänd. =(
asså att jag hade så mycke fel. . shit då e det illa om man faan inte få ha en försäkring på sig själv.


nej nu ska jag inte tråka ut er på mina problem. ska fortsätta städa o ta en cigge =)
bye bye

så ser lucas ut när mamma låter han få leka med maten


mitt snitt nu

Kommentarer
Postat av: Martina

Lugnt snyggast bilden på Lucas! :) Ha de fint!

2009-02-25 @ 22:19:25
Postat av: Mamma Sandra

HAHAHAHA vilken busig min han fick in också ahahahaha naaw lilla gubben då :) <3

2009-02-26 @ 14:32:27
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: sabina

tack så mycket! :)

ja jag har alltid älskat barn, och äntligen ska jag få min egen lilla bebis! :D

aa, fast vi är ganska oense om namn, haha. men vi har några stycken som vi båda gillar!



din son är förresten jätte söt! :D

2009-02-26 @ 15:38:05
URL: http://mammasabina.blogg.se/
Postat av: ' CAROLIN

det har ju läkt jätte fint tessan! :D syns knappt nu ju :) va skönt! lucas är så söt, haha när han gungar gud alla barn är så härliga när dom skrattar :D stora killen :))

2009-02-27 @ 10:31:43
URL: http://leobus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0