23/2-09

hej kära läsare =)

idag känns det som om det har varit en låååång dag.
i morse när vi gick upp så tog jag med lucas in i hans rum där elin o danne sov. så lucas fick väcka dom =)
sen gjorde vi oss i ordning. danne o ricky skulle ner på stan. jag och lucas tog bussen hem till pappa o madde..
vi fika och va där en stund.
lucas fick hjälpa casandra o madde att baka bullar =)
och så myste han lite med moffa =)
sen ringde sarah mig. så jag o lucas tog bussen ner till centrum och mötte upp henne där. så gick vi in på thorssan och fika.
lucas fick så fina saker av henne <3 åååh.
sen när vi kom hem så tog vi det lungt lucas somna så fort han kom hem. han sover fortfarande.
jag kom precis hem från willys har varit och handlat lite. sitter nu och väntar på att tingvall ska komma så vi kan börja spela lite spel. =)

lucas bakar <3


lucas o sarah på thorssan


Kommentarer
Postat av: Mamma Sandra

Ååh lilla sötnosen :D saknar er sååå mycket :(

2009-02-24 @ 22:07:45
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0