22/2-09

hej hej
idag har det varit full fart här.
elin o danne vaknade senast av alla. jag och ricky o lucas gick upp den vanliga tiden.
sen kom miche. vi alla gick ut för att lucas skulle få gunga lite =)
sen gick vi in och spelade jeopardy. sen efter det gick vi ut och åkte pulka. jag elin danne miche.
sen gick vi in och laga mat.  korvstroganoff.
jag var oxå nere hos grannen ett par timmar.
jätte trevliga =)




lucas älskar att gunga =)


mammas sötnos <3


elin jag tingvall. när vi är ute och åker pulka


jag och tingvall

jag o tingvall hade snöbollskrig.=)
 

jag och danne har snöbollskrig

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahahaha, jag och marcus hade oxå snöbollskrig ^^

2009-02-23 @ 09:34:30
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Monica

Hahaha gillade filmklippet. Varning för pusskalas på torsdag då jag äntligen får goseligosa med min gudson.



See you soon!!!

2009-02-23 @ 10:10:29
Postat av: Sara

Det är nästan sjukt hur galet söt Lucas är ! ^^

2009-02-23 @ 14:48:18
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va söööt lucas! :D

2009-02-23 @ 19:57:16
Postat av: Pappa Jimmy

Jag vill oxå ha snöbollskrig=(

Lindellarna mot Borgströmarna!

MOhaha

2009-02-24 @ 09:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0