2/2-09

jag har så mycke som jag vill ge jag har så mycke som jag vill säga jag har så mycke som jag vill visa jag har så mycke som jag vill göra. är det fel? blir depremerad av allt bråk. alla tankar som jag har. undrar så mycke vad som hade hänt om jag hade gjort annorlunda den kvällen. varje sekund i livet avgör hur framtiden ska se ut. det finns så mycke som jag vill ha svar på. men inte ens hälften kommer jag någonsin få svar på. jag har så mycke saker som gör att min väg blir tung. jag vill vara den tjejen som tycker om sig själv. älska sig själv. som strålar när hon går. bara för att man har ett förhållande. måste man radera sitt förflutna? får man inte tänka på den? får man inte sakna? bara för att man har ett förhållande får man inte ha ett eget liv då? äger man varandra? det finns en sak jag inte skulle bry mig om. att någon säger till mig att det jag känner inte är rätt. jag är den jag är och det är inget jag är nöjd med. jag vill vara den alla vill att jag ska vara. vad gör man om man har tröttnat på det man känner? jag vill få bekräftelse på allt hela tiden. allt som jag känner. det som jag drömmer. de som jag tänker. har det någon mening?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0