18/2-09

ursh vilka dagar jag kan ha... TESSAN sluta tänk så mycke.
va lite positiv =D yipppiii
nej.. inte faan funkar de alla gånger.

vilken tur att jag har bloggen då. så jag kan lätta mitt hjärta lite.
har suttit nu framför datan ett tag och kollade igenom lite bilder. =( så sjukt missnöjd med mitt utseende..
kan jag inte ha dom ögonen som tycker att jag ser skit snygg ut?
en del människor tycker att man är idiotisk om man kan lägga 100.00:- tals kronor på plastikoperation.
men nej. det tycker inte jag. skulle jag ha haft dom pengarna så skulle jag utan tvekan göra det.
man kan ju inte gå och må dårligt över sitt utseende hela livet och då finns det ju alternativ.
kanske är därför som jag inte vill umgås med så mycke tjejkompisar. för att man inte vill känna sig som den fula ankungen.


för ett tag sen så köpte jag en stjärnteckenbok. jag e ju då skytten.
och då står det på vänner:

skytten har många vänner även om väldigt få någonsin blir nära vänner, där ser skytten till att hålla avståndet för att värna om sin frihet. de riktiga nära vännerna har höga krav på sig, och om en skytt blir besviken kan hon bli elak eller till och med bryta en relation.
en skytt springer inte iväg från en strid. skytten utgjuter sig i en rad svordomar och raka besked som snabbt sätter bråkmakare på plats.
skytten behöver släppa sina fördomar och erkänna andra människors värde.
i all sin ärlighet kan skytten vara väldigt godtrogen och låter sig lätt luras av andra. ett råd till skytten är att lita till sin intuition och känna in vilka som är hennes sanna vänner. Tro inte alla om gott, även om det är en vacker tanke.

hahaha ricky bara skratta n�han l�e den h�boken. han fr� om de e jag som skrivit den. st�er det? (A)

så tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha fan vad det stämmer gumman ^^ PUSS

2009-02-19 @ 22:17:39
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Jennica

Jag tycker inte att du borde må dåligt över ditt utseende, du är vacker. Vi är alla unika, var stolt över dig själv :)

2009-02-21 @ 08:30:17
URL: http://www.goddessiduna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0