17/2-09

hej hej!!!
imorse gick vi upp vid 10 tiden.
gjorde oss iordning men ricky låg kvar i sängen.
jag och lucas gick ner till stan. jag hade lite ärenden som jag skulle göra på försäkringskassan.
sen tog vi bussen hem till mickis o embla. =)
va där i några timmar. käka lunch och spela kort och så.
sen vid 15.30 tiden kom pappa och familjen dit.. elin kom efter ett tag oxå.
sen tog elin jag lucas bussen hem vid 17.00..
sen har vi bara varit hemma och tagit det lungt. maten va klar när vi kom hem. ricky hade städat och gjort fint här hemma.

har lite bilder från idag =)

embla och lucas hos mickis o jimmy


pappa. kian. lucas. embla <3


Kommentarer
Postat av: Monica

Haha vad gulligt, moffa med son och barnbarn, inte så vanligt kanske. Sött var det i alla fall.



Kramis på er!

2009-02-18 @ 00:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0