14/2-09

Glad alla Hjärtans dag på er.
kom precis hem från lucas namngivningscermoni =)
gud så lyckat det vart. <3 så fint. och så många som kom oxå.
alla fina presenter som han fick.
bilderna får tala för sig själva...
lucas fick av pappa och madde 1000:- på nordea ett sparkonto.
massa smycken. sparbössor. och massa andra fina saker.

pappa spelade en låt till lucas. så vacker. <3



jag och lucas <3 min dopklänning som jag hade när jag döptes


ricky lucas . moffa. mormor o morbror =)


gudmor (monica) och gudfar (tingvall) och lucas


hälften av gästerna =)


en annan del av gästerna =)


gammelfarfar. farfar. pappa. lucas =)


gudmor och lucas


lucas jätte trött


alla presenter. <3
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gud vad kul att det blev så lyckat!!!!!

2009-02-14 @ 19:03:31
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Monica, officiellt gudmor nu

Tack snälla ni för en mycket vacker dag. Haha trots att gudmor var kvar i Ösmo och gudfar någon annanstans när ceremonin började så blev det ju slutet gott, allting gott till slut.



Massor av kramar till er alla!

2009-02-14 @ 22:02:17
Postat av: Sara

Vilken PAPPA du har! Tårar föll från min kind..

Så otroligt vackert!!

2009-02-15 @ 09:50:30
URL: http://bustrollan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Fy vad gulligt! :-) Önskar er all lycka till i framtiden!!!

2009-02-15 @ 18:27:37
URL: http://jssi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du var jätte duktig att hålla tal för så många!!

synd att låten hackar, det kanske finns nån annan som filmade som du kan lägga in av, men det lät okej!! Puss o Kram "Moffa"

2009-02-15 @ 18:38:54
Postat av: Jessica

Ja precis det är jag :p

han känner ju jorma och så har jag sett hans flickväns blogg och sen genom den så har jag sett din och jag brukar läsa hära rätt ofta faktiskt! tycker den är grymt bra, kul att följa :D hihi!

Take care! :-)

2009-02-16 @ 18:17:26
URL: http://jssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0