17/12-09

imorse gick jag o mickis o lucas upp vid 9 tiden pappa kom och hämtade oss vid 9:45
han körde mig o mickis till nynäs havsbad, vi hade bokat tid för spa.
och pappa tog lucas så klart =)
jag o mickis fick VIP spa för att det inte gick att bada ute i snöstormen. =)
vi hade tid från 10-15 men vi hann bara vara där i 2 timmar tills jag brände hela vänster handen i bastun. =/
fy satan vad ont det gjorde, kändes som om hela handen brann, så jag ringde roger och sa att vi va klara, så han kom och hämtade oss, men vi fick i alla fall spa produkter, badrock, tofflor med oss hem. =)
när roger hade kommit och hämtas oss drog vi direkt till PizzaHouse och käka, sen åkte vi hem och bara slappa och kollade på One Tree Hill, Lucas kom hem vid 17 tiden, =)
i morgon ska jag o roger på bio inne på Heron City och kolla på avatar =)
sen på kvällen kommer tingvall hit och ska dricka några öl med oss.
lucas ska vara hos sin pappa i helgen.

lite bilder från idag

jag


mickis


jag o mickis



Kommentarer
Postat av: Sarah

jag ska se avatar på lördag :D

2009-12-17 @ 23:08:49
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0