13/12-09

i fredags så va både jag o lucas sjuka.
min älskling kom hit med rosor till mig och hjälpte mig med lucas, så jävla underbar.
sen i lördags va vi bättre, så vid 12 tiden tog vi en promenad till till roger och cazzandra, dom hade julpyssel på gården, så vi va i deras lokal och julpysslade, lucas tyckte det va jätte kul och de va massa andra barn där =)
efter de åkte jag och lucas till hans morfar, lucas skulle få vara där ett tag, så roger kom och hämta mig, sen åkte vi hem till han igen och käka middag och lekte lite med cazzandra, sen åkte vi alla hem till mig och lucas kom nästan direkt efter oss, vi bada och kollade på film och bakade =)
och sen i morse va vi ute med barnen och hade snöbollskrig och gjorde en snögubbe =)

 








Kommentarer
Postat av: Sarah

var ni magsjuka alltså :(?

2009-12-13 @ 17:49:43
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska vi ta en godnatt cigg?;P har du hittat nokia laddaren? ÄR ju helt lost utan mobil

2009-12-14 @ 23:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0