10/12-09

hej hej
i morse gick jag o lucas upp vid 8:30 tiden, gick ner till dagis och lämna honom.
gick hem o la mig en stund, och jag vakna av att någon la sig brevid mig i sängen o gav mig en puss =)
min älskling är så söt som kommer så där och överaskar mig, sen så gjorde jag o mickis ordning oss, åkte med roger till coop, sen åkte vi runt lite i nynäs och kollade på lite hus som vi ska bo i iframtiden ;)
sen åkte han och skulle kolla på sin dotters lucia, och jag gick och hämta lucas på dagis,
jag o mickis o sabina har käkat middag och nu bara tar det lungt,

till er som undrar så - ja, det är jag som har lucas 100%, hans pappa tänker jag inte sitta och skriva skit om på bloggen. men om en mamma har sitt barn 100% så kan man då undra vart pappan är. precis, ni kanske förstår.
men jag njuter att få se mitt barn växa upp och få ta del i alla hans framsteg.
jag älskar min son över allt annat, hur jag än mår och hur situationen än ser ut i livet, så tar jag mitt ansvar över min son och ser till att han mår bra. tyvärr så känner inte alla så.

roger finns och stöttar mig i allt.
gud, vad skulle jag ha gjort om inte han fanns i mitt liv?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0