3/8-09

hej hej gott folk..
vi fick lite oväntat besök igår..
av polisen..  dom sökte ju då jimmy.. men sa att han inte bodde kvar här osv.. men dom skulle in i alla fall och kolla om han var här och gjorde då en husransakan.. skulle kolla min mobil efter jimmys nr.. och kolla bilder på han på min data..
dom sa att jimmy är efterlyst.. så direkt när polisen drog så ringde jag mickis.. som då va med jimmy.. så pratade med han oxå.. så nu idag åkte han in..14 månader =(
tycker de e skit tråkigt med tanken på mickis o embla som behöver honom..
men det förflutna hinner alltid ikap en..
skit trist..

idag har jag och sussie varit på ringvägen och solat.. så nu är man rikitgt illa bränd...
och nu snart ska jag och sussie ut och plocka blåbär och göra blåbärspaj när vi kommer tillbaka...

nu är det snart bara 1 månad kvar tills lucas börjar på dagis.. känns inte så lockande..
vill ha han här hemma.. men vet att det är bäst för lucas att få vara på dagis..
ricky börjar på yrkesutbildningen  i bromma den 19/8 så de e snart 2 veckor kvar..
får se vad som händer med mig sen då =/ vet inte vad läkaren kommer att säga..

Kommentarer
Postat av: Ponta

vadå är jimmy o mickis tillsammans än?

2009-08-05 @ 12:28:52
Postat av: mickis

Japp :)

2009-08-09 @ 16:22:54
Postat av: Ponta

Åh fan hörde på ryktesvägen att ni skulle skilja er

2009-08-09 @ 17:21:53
Postat av: Mickis

Jo, Men så blev det inte :), Vem är du ?

2009-08-12 @ 02:57:42
Postat av: Anonym

ok najs....typ en polare polares polare...kan man säga..;)...varför uppdaterar du inte din blogg?

2009-08-12 @ 15:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0