9/4-09

heej
idag va det inge vidare fint väder.. men vi tog oss ut ändå en stund på dagen..
hände inte så mycke..
men jag och sussie åkte till muskö och hämtade lite mera saker som sussie behövde..
va väl där i kanske 1 timme. sen åkte vi hem.. svängde förbi kvantum på vägen hem..
handla lite till middagen..
tacopaj som jag gjorde =)
medans jag o sussie va på muskö så tog lucas sina första steg..riktiga steg =D
fan fan att man missade de då =( men de kommer jag väl att få se mycke av nu..
han kommer ju gå nu snart själv..
ricky hade ställt lucas på golvet så höll ricky bara i han i tröjan så när lucas började gå släppt han lite försiktigt..
så tog han sina första steg själv =)
mammas pojke är såå duktig. <3
i morron ska vi på påskmiddag hos rickys morfar.. hoppas det blir bättre väder i morron så man kan vara ute lite mer..
på måndag ska vi hem till pappa o madde på middag och måla lite ägg och påskpyssla..
mysigt..
försöker få tag på monica oxå. så att vi kan bestäma nån dag vi ska ses.. =)
lucas saknar sin gudmor. .

för övrigt mår jag väl helt okej..

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej mina små älsklingar, gudmor lever och är hemma från Finland nu. Vi kan bestämma någon dag som passar bra efter påsk, saknar er massor och lilla sötis pojken är så duktig! Gudmor blir stolt! Vi höres någon dag, påsk-kramar till er alla!

2009-04-10 @ 14:35:38
Postat av: Sarah

Åh, vad kuuuul! Lillkillen som blivit så stor :D

2009-04-10 @ 22:29:08
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: sabina

kul med de första stegen! :) hur gammal är lucas nu?

2009-04-10 @ 23:01:14
URL: http://mammasabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0