6/4-09

hej hej
idag har det varit full fart på oss igen..
gick upp vid 9 tiden.. sussie och hela familjen käka frukost.
pappa och madde och barnen kom hit vid 11 tiden sen gick vi en promenad.
pappa tog nikita så hon sover där i natt.. =)
sen gick jag och ricky o lucas o sussie runt ringvägen.. lucas fick äta lunch ute idag  så mysigt..
efter det gick vi till trehörningen där rickys mormor bor tog en fika där och prata lite..
pappa kom och hämtade mig där på mortorcyklen så åkte vi till ösmo.. jag skulle hämta lite saker..
sen när jag kom hem va ricky o CO redan hemma.. så fick vi besök av rickys morfar oxå =) satt ute på balkongen och drack kaffe..
efter de så åkte jag o elin o agge en tur till muskö och hälsa på..
så nu sitter jag här.. apa trött =/  ska hoppa in i dushen sen blir det att dejta kudden =)
lite bilder från idag bjuder jag på

lucas Moffa o lucas själv =)


lucas ville inte sitta ner i vagen när skulle gå ringvägen. det finns så mycke att titta på


så ville jag vara med på ett hörn oxå =)

Kommentarer
Postat av: -Liam's Mamma

ååh taack gumman, titta på lillman(Lucas) då så stpr han börjar bli.. NU är det ju baar 1 månad kvar tills han blir 1 år kan du/ni fatta det? :O herregud du var ju precis gravid =/ haha

2009-04-07 @ 17:59:38
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0