4/4-09

vilket väder vi har haft nu hela helgen =)
igår gick jag och ricky runt ringvägen vid 12 tiden..
sussie passade lucas medans han låg och sov..
sen vid 3 tiden åkte jag och sussie till muskö och red..
men jag va lite rädd för baron sen efter sist. men lite red jag =)

i morse gick vi upp vid 10 åt frulle. sen drog jag sussie ricky lucas runt ringvägen .
sen nu har vi precis grillat.

i torsdags flyttade sussie in hos mig o ricky o lucas.. =) alltid trevligt med lite inneboende..
får se hur länge hon blir kvar här =)

dag 2 = inte rökt
och gått runt ringvägen i 2 dagar nu..

monica sussie ricky på ringvägen


lucas o ricky hos pappa efter ringvägen




baron o jag


Kommentarer
Postat av: Martina

Vilket fint väder ni haft där, ser ju ut som sommar nästan. :) Hälsa familjen å Sussie!

2009-04-04 @ 18:28:41
Postat av: elin

Det är väll Monica som går brevid mamma

2009-04-07 @ 19:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0