28/4-09

go kväll..
igår va vi på middag hemma hos pappa o familjen.. jätte trevligt..
lucas går bara nu.. han kryper inget längre.. och han vikar och säger - ej ej = hej hej..

det fick även hans moffa höra igår =)

nu på kvällen tog vi en liten kvällspromenad när vi kom in fick lucas bada.. har ju köpt en morgonrock till lucas

så den fick han ha på sig efter han hade badat. så sööt. =)

även jag har köpt nya kläder.. ny jacka. leggins. linne..

har även slarvat med mina tabletter så börjar känna av det nu.

missade även min läkartid idag =/ hade verkligen behövt gå dit.

det är så mycke som jag har i ryggen nu.. tänker jag på det så blir jag bara dumihuvet..

ska man kunna läsa sina gammla dagböcker utan att bli deppig??
jag vill se framåt hela tiden.. men det förflutna hinner ikapp en.
varför ska livet bli så mycket svårare när man blir äldre?



jag saknar en sorg en jävla massa minnen. det finns inom mig som aldrig försvinner.
en obeskrivlig känsla både kärlek och hat, jag gjorde allting men jag fick ingenting tillbaks
nu känns det som om livet börjar gå i samma spår.
det kommer aldrig tillbaks måste glömma det som va
du är inte den du va, du är lycklig utan mig jag ser dig skratta och du ler
det enda jag har kvar är tomma ord som du sa. mina drömmar har krossats för länge länge sen
jag hoppas bara att jag kan bli lycklig sen igen.
det ända du har gjort är att slita mig isär.. i mina ögon har du inte längre någon makt

go natt

mammas hjärta




nybadad lucas. <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gullnos! nästan lite rödhårig ;)

2009-04-29 @ 18:49:08
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Carolin o Leo :))

söööt lucas :D

2009-04-30 @ 10:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0