26/4-09

i dag blir mammas älskling 11 månader <3
och jag har namnsdag och madde fyller år =)
vilket väder vi har haft nu i helgen..
jag har planterat massa blommor och köpt en heltäckningsmatta till balkongen..
nu trivs jag mer där ute än inne =)


du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt om du inte skyddar mina drömmar så att jag kan somna tryggt
du får inte ha mig som en dröm när jag vill va din verklighet.
du får inte röra vid mitt hjärta som om allt va uppenbart, nä jag önskar inget hellre att du gör allt emot mig snart..
men du får ta den tid du behöver för att förstå vad det är du vill..

Kommentarer
Postat av: Tessi

Grattis på namnsdagen!=) Kommit på att ingen grattat mig, haha! :P

2009-04-26 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0