19/4-09

go kväll gott folk..
kom nyss hem från mix.. jätte trevligt har jag haft.. pappa spelade där ikväll..
messade madde vid halv 11 nu på kvällen o sa att jag kommer till mix.. hände inget här hemma..
lucas sov och ricky satt vid datan..
gick dit och träffade en massa folk som man prata med  =)
tingvall kom dit oxå vi sjöng o dansa :D
faan jag är nöjd med kvällen.. pappa följde med hem till oss nu och hämta nikita..
jag ville inte att han skulle gå hem ensam..
sitter nu och väntar på att tingvall ska komma han ska sova här men han skulle först till TG...
dom stänger ju 3 så..
men i flera timmar under dagen har jag bara pluggat o pluggat på körkortet så nu har man lärt sig massor men de e mycke kvar..

lägger upp en video på min underbara son som nu går lite lätt..



Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken duktig liten kille!

2009-04-19 @ 14:16:10
Postat av: Jenny

Vilken härlig video! Men det var liiite ostadigt :)

2009-04-19 @ 20:15:46
URL: http://ryschpysch.blogg.se/
Postat av: Monica

ÅÅhhh jag visste det!!! Sa ju att älskling skulle ta dom där stegen innan han fyller ett. Han är finast!



Pussar och kramar

2009-04-19 @ 20:16:51
Postat av: Sarah

Lille gosbullen ^^.. med häng på byxorna, hahahah... love u!

2009-04-20 @ 15:51:52
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0