17/4-09

hej hej..
igår åkte jag och sussie till en kompis till henne i ösmo.
hennes dotter skulle hoppa hinder med hennes häst.. så vi stannade kvar en stund och tittade på..
efter det åkte vi till muskö ( stallet) va där och fixade lite.. sen åkte vi tillbaka hem
käka middag.. sen kom tingvall förbi den jävlen har fått sitt körkort.. IGÅR .. =)
så vi åkte en sväng..
han skulle kanske komma hit ikväll..
i 2 timmar har jag suttit och pluggat teroiprovet... blir galen.. fattar inte ett skit, men men..
SKA ha mitt körkort till sommaren..

tingeling =)


uppvärmning

Kommentarer
Postat av: -Liam's mamma

Grattis till Danne :)

Jag håller också på med mitt nu.. hatar verkligen teorin :@

2009-04-17 @ 17:31:03
URL: http://thestoryinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0