12/4-09

heej!!
i morse klev jag upp vid 10 tiden åt frukost och så sen åkte jag och sussie till muskö "stallet"
va där i ca 3 timmar.. så härligt..
jag vart så sugen på en D ponny.. de skulle vara så perfekt för mig.. jag gillar inte höjder.. en stor häst är inget för mig..
en D ponny ska de vara.. dom e så sööta. dom blir bara 148cm max till Mkh ( ryggen).. när vi kom hem satte jag mig vid datan o kollade lite på blocket =)

har inte hänt så mycke idag.. har tvättat och städat..
har badat med lucas nu ikväll.. har precis gett han välling och lagt han i sängen..

sjukt sjuka drömmar jag har =/

SNÖ: snön är symbolen för ensamhet. Den kan tyda på en inre förtvivlan. en själslig "hunger".

TÅG: Även tåg hör till de viktigare drömsymbolerna. tåget för oss genom livet, och vi måste följa med vare sig vi vill eller ej
tycker vi. men det är fel. Varje människa har en fri vilja. drömmen är både en varning och en maning till oss att rannsaka oss själva.


GRÅTA: i drömmen är du förtvivlad men vet inte varför, trösta dig då med att det anses mycke lyckosamt att drömma att man gråter bla. innebära pengar. "på sorg följer glädje" och "oväntad lycka"

MÖRKER: En ångestladdad dröm som tyder på inre konflikter. Att vakna ur den kämms som en befrielse och kan ge en anledning till självrannsakan.


vill oxå bara säga:
Trogna vänner blir som en utvald familj .


mammas ögonsten..


sötnos


en skitfin D ponny..


Kommentarer
Postat av: elin

faster elin har vart i farten,, toffs och grejer !!

2009-04-13 @ 13:10:51
Postat av: Sarah

Men det där måste vara ett kallblod! I alla fall en korsning.. söt :D

2009-04-14 @ 12:54:30
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Sara

Ska sussie sälja Baron ?



Puss !

2009-04-14 @ 15:46:41
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: Sara

Han är tok fin bara :) Synd att man inte har dom pengarna för det :/.. Allt bra annars ?



Puss

2009-04-14 @ 20:32:18
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0