8/10-08

igår hade jag fullt upp så det vart inget skrivande.
åkte till muskö ensam med 09.50 bussen. hoppade av vid stallet. möte sussie. sen fick jag rida =) aj aj aj vad träningsvärk jag har idag =/ kan ju fan knappt gå idag. red 1 timme jag både trava och gallopera. sen åkte vi hem till dom. jag och elin tog 12.40 bussen tillbaka hem. började med maten när jag kom hem. fläskfele och kroketer. sarah kom när jag stog och laga mat. sen kom mickis och jimmy och lilla embla. =) älskar att ha folk hemma hos mig =)
sen kom danne han hade varit i nynäs. sen ringde min granne och fråga om jag ville komma ner på en fika. så det gjorde jag. sen följde jag med elin och beställde mat sen gick vi tillbaka hem till grannen. satt där till 00.00 ca.

i morse fick jag och ricky sovmorgon. danne tog lucas i morse när han vakna. vid 8. sov till halv 12 =) mmm va skönt.
tack danne.

lucas somna i min famn när jag och danne spelade monopol=) gullunge


igår när jag rider



Kommentarer
Postat av: Sarah

:D!

Mys hemma hos dig! Värsta ungdomsgården, hihi.

2008-10-08 @ 19:42:44
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Tessan.. bloggeeen :P! Måste få veta vad som händer i ditt liv när jag inte umgås med dig. Hehe.

2008-10-10 @ 10:33:39
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0