6/10-08

ja ja jag ska skriva mera blogg =) är lite dårlig på de.
för ett tag sen åkte marcus och sarah hem dom va förbi en liten stund. jag och sarah hade varit på ica.
pappa va oxå på besök ett tag. =) gillar att ha folk på besök. =P
lucas fick en bitring av sarah idag. så snällt =)
i morron blire att åka till muskö och rida med rickys mamma. hon ringde i morse men jag hann inte med bussen.
skönt väder har de varit idag i alla fall. har varit ute rätt mycke.
jag och danne gick till ica vid 13 tiden. hahaha tog lite kort. på en bild ser de ut som om jag är en staty som är på väg att välta. haha ska lägga upp den.

ne nu ska jag och danne gå och spela lite monopol.
bye

jag påväg ut


lucas står själv när man håller han i handen =) duktig kille


en glad mamma i sina bästa år


en rökpaus utanför ica


mammas pojke. älskar dej

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad fin du är :D Glad!! OCh nakenfisen med, hihi.

2008-10-07 @ 08:35:26
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

dålig inte dårlig :P tycker det är så kul och se lillkillen. så sööt!

2008-10-07 @ 11:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0