30/10-08

det har varit ganska dött med fotandet. men lovar att det ska bli bättring.
men det kommer komma upp mycke nya kort efter semestern =)
igår kom ida ( rickys syster) hit hälsa på och sov över här i natt =) spelade lite kort och kollade på kung fu panda. osv.
idag hämtade jag ut mitt arkiv på posten från stockholms läns landsting.
från när jag var 12 år och gick på BUP. kan ju säga att det var ju inget som jag hade räknat med. alltså det jag läste.
tror att jag har förträngt det mesta.
hatar min uppväxt. hatar dom som fick mig att må dårligt.
jag får inte må dårligt av det här längre. jag måste vara stark jag ska vara en bra mamma. och lycklig mamma.
aldrig aldrig aldrig. ska jag utsätta min älskling för en sådan plågsam barndom. jag ska ge han all min kärlek . trygghet. ömhet. ingen ska någonsin få göra honom illa.

min älskling älskar verkligen blåbärspure


Kommentarer
Postat av: Sarah

<3

2008-10-31 @ 08:54:52
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: moffa

Tycker synd om dej...Men du vet var jag finns//Pappa

2008-10-31 @ 10:31:10
Postat av: Ami

oj vad Lucas växer. Om vi inte hörs innan ni åker så hoppas jag att ni får en jätteskön semester med mycket sol o bad. Va rädda om Er. Krama alla

2008-11-02 @ 20:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0