21/10-08 uppdate..

så trött.
nu har alla åkt hem.
pappa madde casandra kevin kian. sussie magnus. ida lina tindra. elin. ricky jag lucas. sören berit (sören) rickys morfar.
det va vi här ikväll. tycker de är trevligt när man är så många som träffas.
vi är nöjda med dagen. lucas somna som en stock. han har flygit mellan alla olika famnar.

jag och elin drog till nynäs akuten för att kolla min mage.
det va gallan. så nu sa dom att dom inte kan operera. osv. att det kanske blir aktuellt om 5 år =O
jahapp.

ska hoppa in i badet med ricky sen blire mysa framför nån film.
go natt <3

pappa lucas madde kevin nikita.

lucas och hans gammelmorfar ( sören) och sussie


tårtan


jag lucas pappa elin magnus sussie


lucas va en glad lillkorv ikväll

Kommentarer
Postat av: Sarah

vilken fin tårta _:)

2008-10-22 @ 11:30:19
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar :)

Ha en bra dag!

2008-10-22 @ 14:50:46
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0