14/10-08

är fortfarande sjuk. men lucas är den som är mest frisk av oss alla.
sarah kom förbi med en pressent till mig =) ååh så snäll hon är.
fick.
1paket halstabletter. 2 tidningar. 1 chocklad. 2 st c-vitaminer (burk) 1 paket lambi snytsarvetter.
1 cola. 1 påse clementiner. 1 paket ört te.1 paket cigaretter.

tack gumman. <3 så glad jag vart.

skriver mer ikväll. ska ner till grannen. sen ska jag kolla lite på Jotex och se om jag vill ha nått =)
är lite sugen på nya gardiner och fönsterlampor och lite smått och gott.


lucas och jag på muskö


mammas älskling


spelar wii på muskö.

Kommentarer
Postat av: Moffa

Nav...Moffas Guldklimp...saknar er alla!!

2008-10-14 @ 20:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0