10/10-08

go morgon.
igår vid 12 åkte lucas jag ricky in till haninge gjorde pass. men det gick bara för mig och ricky.
eftersom att jag inte har leg. så måste nån annan bevittna för mig.
men men de fixar sig.
när vi satt på tåget hem så ringde elin och fråga om jag ville komma och rida med henne. så jag och lucas tog bussen direkt när tåget kom in i ösmo. ricky gick hem. han mår inte så bra. förskyld och så.
men sussie passade lucas medans vi var och red. den här gången gick de inge vidare. faan hästen vägrade lyssna på mig. när jag ville trava så börja han gallopera med mig. shit va rädd jag vart. tappade fan kontrollen.
har de inspelat på kameran. faan vad elin och jag har garvat åt den. hahahha. fick ju panik.
sen åkte vi hem från stallet och käka korvstroganoff.
sen åkte lucas jag elin hem till ösmo. med 18.42 bussen.
sen gjorde vi inte så mycke mer. danne åkte hem igår. sen gick jag och elin till grannen och käka bullar och spela kort =) satt där till halv 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0