29/11-08

herregud.
igår va de en omtumlande dag.
håkan kom hit vid halv 11 vi fika och sen gick vi ner till centrum. köpte lunch. sen tillbaka hem till oss. sen efter ett tag åkte håkan jag elin agge till haninge. men håkan fortsatte vidare hem. jag köpte ett par pumps. skärp. armband. örhängen till bröllopet. gick in på systemet. tänkte förbereda min dag på freda.
vi åkte med pelle hem. på vägen ringer ricky och säger att mickis och jimmy och embla har varit med om en seriekrock på landsfjärden. och vi va ju på den vägen. så när jag ser kön. hoppar jag ut och springer på vägen en bra bit för kön va då fan inte kort. när jag börjar närma mig ser jag alla blåljus och ambulansen körförbi. min panik vart bara värre och värre när jag kommer fram springer jag till mickis och storgråter.
jag visste ju inte hur allvarligt det var. jag slutade lyssna på ricky när han sa seriekrock.
ursh vilken kväll de blev. jimmy och embla åkte senare med ambulansen till astridlingrens barnsjukhus.
jimmys bil va faan inte vacker. han fick inte köra med den. hela mortorhuven va intryckt.
de va 3 bilar som krocka. jimmy o mickis bil av ju då 1 av dom.
men mickis och tyson ( deras valp) som kvar här i natt. tyson är 9 veckor gammal. och nikita gillar att vara mamma =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch låter hemsk. hopppas det gick bra för dom !

2008-11-29 @ 17:01:15
URL: http://yanii3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0