21/11-08

det är inge vidare här hemma =/
lucas hade 40.1 graders feber i går natt. fick sova 2 timmar på hela 24 timmar. men jag klagar inte.
utan jag menar att det e tufft att vara småbarn föräldrar ;) men det gick bra vi gav han alvedon. 1 ½ timme senare hade han 38.2 sen nu är han mycke bättre men spyde i natt. men det var bara släm som kom upp. tror att det har mycke med hans tänder att göra eller?
får jag panik. man kan ju inte göra så mycke. sen så vet man ju inte vad de beror på. får hoppas att det är tänderna i alla fall. ringde birgitta på bvc. och läste på olika hemsidor om hur man kunde göra.
fast han hade 40 graders feber så  skratta han om man sa nått =) mammas kille är så duktig.

men i dag var vi ute på en långpromenad. nikita fick springa av sig en hel del. lucas somna 20 minuter i vagnen. sen dess har inte han sovit sen 10.30 han har varit vaken i 7½ timme i streck, =) nu kommer han sova gott. lillkorven.
i morron kommer ev. pappa och familjen hit och ska kolla lite på bilderna från playa del ingles och ska låna nikita tills på söndag.

så mycke som händer nu framöver. lite mycke att tänka på. jag fyller år om 2 veckor och ska ha middag för mina närmaste. vi blir väl 10 st. =) sen är det ju jul. pappa fyller år den 21:a dec. sen på nyår ska mickis och jimmy gifta sig.
sen den 31:a jan. ska vi ha en namngivningcermoni för lucas =)
och farfar ligger på sjukhuset. fick reda på det när vi va på flygplatsen påväg hem. hans kroppspulsåder hade sprukit
=( livet är orättvist

jag utanför våran bungalow


halva gänget sitter och ska ta en drink


ligger och steker =) blekfisen själv. sussie o lucas brevid


ricky o jag på stranden

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad mysigt att ni hade det bra där borta. Vi ska åka efter nyår någon gång. :). Fast vart vet jag ej än :P. Ha en jätte bra helg stumpan.



Puss puss <3

2008-11-22 @ 09:50:24
URL: http://dox.blogg.se/
Postat av: Fru Flångberg

En gris som sitter och röker i en vit plaststol...när man tror man har sett allt..nä det har man visst inte.

2008-11-22 @ 19:46:54
Postat av: Mickis

välkommen tillbaka håkan :D

2008-11-23 @ 07:42:25
URL: http://kickoo.webblogg.se/
Postat av: Jeanette Ekman

så jävla gött o åka från sverige vill ja oxå göra:P

o grattis i förskott till dig o pappa..

o till mikkis=)

vilka är de som är bjudna till namncermonin då?



kram kram jeanette

2008-12-04 @ 00:58:38
URL: http://jojoekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0