18/11-08

förlåt att jag inte har skrivit nått på ett tag.
har varit fullt upp.
vakna av att jag har jätte mycke slem i halsen och fick VÄRLDENS panik. väckte ricky o sa - visst får inte jag nå luft?
ricky- joo therese du har bara lite slem i halsen.
jag kastar mig upp ur sängen och gör varmt vatten med honung.
sitter nu här och försöker lugna ner mig.

i lördags kom mickis och jimmy och embla vi baka lussebullar =) och spela kort och drack öl / cider.
efter en stund vart jag och mickis festsugna så vi bestämde oss för att gå ut. jimmy och ricky satt här hemma med barnen.
vi tog 22.14 tåget till nynäsgård. gick till annaskrog lyssna på pappa när han spelade. sen drog vi med honom till TG.
vi hade faktist jävligt roligt. elin jävla svikare kom aldrig.
här hemma händer de saker varje dag. lucas tar tag i saker och allt ska i munnen. han har upptäkt sina fötter =)
han tänder är som huggtänder. man vill inte sätta in fingrarna där asså =)
2 veckor kvar tills jag fyller år. =P men de e väl ingen hit. jag kan stanna på den här åldern. 22 är lagom.

lite bilder från i lördags

mickis pappa jag


mickis o jag


jag och pappa

Kommentarer
Postat av: Sarah

:)

2008-11-18 @ 08:41:27
URL: http://aflikka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du är utmanad i min blogg!!

2008-11-18 @ 18:48:16
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0