1/11-08

nu är det bara 4 dagar kvar =) wiiii
igår vid 13. tiden åkte jag och lucas till monica och hälsade på.
jag frågade om hon ville bli gudmor till lilla lucas.  så glad hon blev. =D hihi.
självklart ville hon det.
det  var hon som var med när jag fick se lucas för första gången när han va 2 cm stor. på södertälje när jag skulle göra VUL. för att kolla mina cystor. så låg han där. =)
men får inte glömma att syster oxå var med <3

hatar hur jag tänker. varför kan det inte bara vara lätt att släppa?
varför kände jag som jag gjorde?
farmor sa till mig hur älskad jag var för alla runt omkring mig.
fast jag inte älskar mig själv får jag tro på att det finns nån som älskar mig för den jag är.

monica och lucas. puss puss




lucas sover hemma hos monica


mammas prins

Kommentarer
Postat av: C

jag tycker han är lite lik alexander :D (din lillebror)

2008-11-01 @ 17:50:27
URL: http://leobus.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag är minst sagt hedrad över den stora uppgiften att bli lilla Lucas gudmor. Blev helt chockad men jätteglad! :) Ska ta min uppgift på allvar och finnas där för honom. Vad fint av er. Det är en mäktig känsla när man håller han att tänka att jag såg den där lilla på skärmen när han bara var två centimeter!



Kramar till er

2008-11-01 @ 23:11:19
Postat av: Monica igen...

Vilka söta bilder det blev föresten, ska stjäla dom och framkalla. Och så måste jag färga håret ser jag...:)

2008-11-01 @ 23:18:21
Postat av: Sarah

Vad fint :D!

Ett bra val av gudmor om du frågar mig ;).

Kram

2008-11-02 @ 13:07:47
URL: http://aflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0