9/3-08

Sitter i soffan och lyssnar på Lars Winnerbäck - Kom Änglar. en riktigt bra låt.
har inte hänt så mycke idag. vakna av att pappa ringde i morse igen =) dom kom och lämna nikita vid 12 idag. man saknar verkligen henne när hon inte är hemma. när dom hade lämnat nikita gick jag och la mig igen. sen vaknade vi vid 15.15. va skönt att få sova ut. sen vid 17.00 kom pelle ( rickys pappa) dom har suttit som små barn och spelat spel på datan =) så nu har dom åkte till nynäs för att möta elin och sen handla lite.
när dom kommer tillbaka ska vi äta middag. Lasange. =P
Måste bara få säga att är jävligt nöjd med min gravidtet. har inte mått dårligt alls av den. det var bara jobbigt dom 13 första veckorna. shit trodde aldrig jag skulle stå ut med allt illamående.. men efter de har allt varit perfekt.
jätte skönt.
ÅH jag glömde skriva igår att när Thea va här så kände hon hur Lucas Sparka där inne =) hehe. Thea vart helt till sig =)
ni ska veta hur glad jag är för att ni har funnits där och verkligen varit glada för min skull. visat glädje. all kärlek till er som säger att jag kommer bli en bra mamma (L)

speciellt till dig carro.

' CAROLIN säger:

du kommer bli en jätte bra mamma

och till dej som önskade att jag skulle få missfall. all hat till dig. trodde inte ens man kunde önska sin värsta fiende nått sånt. men som sagt  NYNÄSFOLK.

Vårat bubbelbad
image79


Kommentarer
Postat av: Sandra

Min lilla snäcka finns ingen som du som förtjänar det mer än dig att få ett litet underverk.
Jag VET att du kommer bli en underbart fin mamma till lilla Lucas. Sen vad alla dom smutsiga h*rna säger ska du skita STORT i. Du är såå värd detta gumman

2008-03-09 @ 19:44:44
URL: http://thestoryinside.blogg.se/
Postat av: Thea

klart du kommer bli en bra mamma!!!!! ödsla inte energi på idioter!! *kraaam*

2008-03-09 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0