8/3-08

är trött som bara fan. har varit uppe en 11.00 pappa ringde då. han ringa för att säga att han är påväg. vid 12. kom han och lillebror kevin. sen kom danne efter de. sen kom thea och raja. så de va fullt hus här.
fick en Harely davidson napp av pappa =) efter ett tag så åkte pappa och kevin och lilla nikita. dom ska ha henne till i morron.  =) thea va här ett tag i alla fall fick en torktumlare av henne :O :D jätte glad blev jag verkligen.
vi har ju tvättmaskin så en torktumlare blev perfekt,

har varit lite deppig under några dagar men de e väl inte så konstigt =(. vet inte vad jag ska göra??
hur ska jag kunna visa att jag bryr mig om hon inte vill ha med mig att göra??
kommer hon att få de bättre nu utan sin storasyster?  om jag bara kunde så skulle jag ta hand om henne. göra allt för henne. men jag klarar inte de om hon inte släpper in mig. sen så har jag så mycke annat att tänka på. men jag vill verkligen finnas. alltid.
jag har så mycke kärlek att ge. men jag får så lite tillbaka. är det därför man inte orkar??
det gäller inte bara min syster. jag vill ge alla mina nära o kära min kärlek.

min älskling
image77

Nappen.
image78

Kommentarer
Postat av: emma

ser du har hund.
var med och tävla om hemlig vinst åt din hund på min blogg.
det enda som krävs är att du skickar en bild på hunden

2008-03-08 @ 23:05:03
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0