6/3-08

så var det kväll igen. dagarna går så fort. när man vaknar så sent som vi alltid gör.
vakna som vanligt vid 12. sen tog jag bussen till nynäs. ricky o danne tog tåget. vi åkte och träffa han som har hand om lokalerna som vi titta på. efter det gick vi och handla. n tog tåget hem igen.
igår var det en mindre bra dag. fyfan.  syster och jag börja bråka en anning. nu vet jag inte alls hur kontakten kommer att fortsätta att vara. hon har förändrats en hel del. tycker inte om den mickis som hon är nu. inte många som gillar den. har fått mycke stöd nu efter att hon tyckt ner en. handlingar talar högre än ord.


det finns tre saker som aldrig kommer tillbaka.

chansen du har missat. orden du har sagt och tiden som har gått.

i morron får vi Bubbelbad =) en bubbelmatta till badkaret . ååh vad jag ska bada.

igår kväll satt jag bara i köket och stirra ut och tänkte på allt mellan himmel och jord. det kom så mycke känslor på samma gång . man börja tänka på saker man annars inte gör. Vilka fanns förut? vilka finns nu? vart ledsen men samtidigt arg. besviken.
för mickis sa till mig igår -  du har ju inte ens några vänner!!
jo det har jag och dom som är kvar är i alla fall äkta. till skillnad från andra som skiter i vilka dom umgås med bara dom har vänner. jag är tvärtom.  jag vill kunna lita på dom jag umgås med. jag ska kunna känna mig trygg. jag vill kunna känna att dom alltid finns. men i nynäshamn finns dom inte. alla verkar vara av samma skrot o korn. falska jävla fittor. och folk som gillar att tycka ner på en. snacka skit. samlas i grupper för att man inte klarar av nånting själv. spelar ingen roll om dom är 13 eller 21. dom tänker lika omoget. så just därför är jag hellre ensam.
visa av mina gammla "vänner" trodde jag ALDRIG skulle vara så. det är folk som man tror ska vara helt underbara. och kunna ha en livslång vänskap med.  för några av dom har varit precis som mig på sättet. en själsfrände. men vad hände?? =/ 

DAGENS ROS går i alla fall till min underbara barndomskompis. sandra som jag växte upp med i malmö.
är det nån som alltid har funnits där så är det hon. ALLTID. oavsätt vad som hänt. älskar den tjejen. det bästa med hela sommaren 07 var att jag fick umgås med henne en hel helg. efter 6 års väntan. hennes blogg.
 Http://thestoryinside.blogg.se <3


Mickis                                                                                 jag
image69

jag
image70


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med bebis :) Bor du i Nynäshamn nu eller? Du kanske skulle kunna flytta till en annan ort och slippa alla Nynäshamnare?
Men du verkar vara stark :) Tur det! Hoppas det löser sig mellan syrran och dig! Kram, en mycket gammal klasskompis ;P

2008-03-07 @ 12:57:34
URL: http://sweetysandra.blogg.se
Postat av: Sandra

Jo, det är håller jag med om att det är nog bra för barn att växa upp i Nynäshamn. Jsså det visste jag inte att du bodde där, jag har precis flyttat där ifrån. Hehe! Kommit på ngt namn till pojken? Kram

2008-03-07 @ 15:04:25
URL: http://sweetysandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0