5/3-08

så jävla typist. missade aurorasamtalet idag inne i södertälje. vaknade kl 9 av panik att jag hade försovit mig. så jag ber ricky ställa klockan så man kan sova 30 minuter till. han ställde klockan men han satte inte på den. *suck* så vi hade sovmorgon till kl 12. mmm vad bra man mår av de. nej.
tog bussen till nynäs vid 13.06 möte upp danne. gick till komunen och prata med en tant om stora lokaler som vi vill hyra till vårat företag som vi vill starta. *hemligt* än så länge.
sen gick vi ner till hamnen käka korv och sen tog bussen hem.
gick ut med nikita och började med maten efter de. makaroner och falukorv. =)
så nu sitter man här. händer inte så mycke.

vill bara säga att jag saknar min lillasyster otroligt mycke. hur dum hon än kan vara så kommer hon alltid att förbli min älskade syster. just nu pratar vi inte med varann. sånt som händer. men hoppas bara att hon inser snart vad hon gör. att hon sårar människor som bryr sig om henne.
men i morron kommer jag att ägna min tanke till henne o jimmy. dom ska på undersökning för Abort. =(

får se hur länge danne stannar den här gången då.??
men jimmy kommer i alla fall till oss i helgen och ska vara här. =)


Kommentarer
Postat av: Miland Petrozza

Kompensera genom att gå upp lite tidigare i morgon istället hahaha!!!!

2008-03-05 @ 22:11:53
Postat av: thea

jävlar va fin sidan har blivit!!!!! :D

2008-03-06 @ 00:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0