26/3-08

Go kväll !
kan börja med att berätta om igår. jag och pappa åkte in till Ikea och handla men massa go saker
matta. spegel. köks-saker. täcke. badlackan. gardiner. hyllplan. bordslampor. Mm.
alltid lika roligt med nya saker. Tack pappa för att du ställde upp och var med.
när vi kom hem och hade lämnat sakerna så åkte vi till nynäs
och storhandla mat.
sen hade man hela kvällen på sig att få ordning på allt. jätte bra blev de. =)

Ja så idag då
kl. 10.25 tog vi bussen till södertälje-sjukhus.
jag var på aurorasamtal. 1:a gången idag men ser fram emot fler samtal
för det var intressant och fick lära mig en del om förlossningar.
nästa gång vi träffas så ska vi gå igenom en förlossnings-rum.
vi va hemma igen vid 14.35.
Thea kom och hälsade på ett tag oxå :P
hon åkte hem nu vid 21.15.
sen nu så är elin här.
ne nu ska jag och ricky spela lite yatzy hade vi tänkt.

ha de.!!

den nya mattan
image88


Lite av dom nya köks-sakerna
image89


den nya speglen
image90

Kommentarer
Postat av: Thea

jag vill oxå spela yatzy!!!!!!!!!!!! jag e skit bra på det ;P

2008-03-27 @ 00:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0