23/3-08

nu har man äntligen satte sig till ro.
har precis diskat och plockat och så. och det var inte länge sen vi kom hem från högdalen heller. suuuuck
vilken dag,
Ja det började med att vi vakna 13.00 sen så åt vi frulle. mickis o jag satte oss och kolla på andra avenyn på datan.
sen fick hon ett sms från . N.  att mickis skulle ringa polisen för att .N. vart misshandlad psyk...
så alla kastar sig in i bilen. börja ringa samtal på engång. när vi kommer till högdalen så möter vi dom om mickis hade ringt på vägen. Nikita va oxå med. alla stormar lägenheten. och det blir ett jävla liv.
jag stog och filmade allting i fall att. 
sen så kommer 3 snutbilar.  vi alla fick gå 1 och 1 och bli förhörda. sen så plocka dom han som hade misshandlat.
snackade typ med polisen 1 timme. så hela dan har varit kaos. kom hem vid 20.00 ungefär. typ 6-7 timmar va vi borta.
men men
annars e allt bara bra. längtar som faan till tisdag jag och pappa och ricky ska ev. till Ikea då.
har en lång lista på saker som ska inhandlas. =)
älskar att inreda mitt hem. .

Kommentarer
Postat av: Fletcher Dragge

Även om du inte gör så mycket så händer det mycke kul grejer i ditt liv.Högdalen låter som en riktig höjdare hahaha!!!!

2008-03-24 @ 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0